Audi-R8_V10_RWS-2018-1024-03

Για πρώτη φορά, η Audi παρουσιάζει λοιπόν ένα R8 με κίνηση αποκλειστικά στους πίσω τροχούς. Το είχε κάνει άλλωστε και η Lamborghini με την πισωκίνητη εκδοχή της Huracan, οπότε τώρα γιατί να μας φανεί περίεργο;

Μπορεί η Audi να έχει συνδέσει το όνομα της με την τετρακίνηση quattro, ειδικά στις εκδόσεις επιδόσεων, ωστόσο αυτό πλέον ανατρέπεται από τη νέα έκδοση του Audi R8 V10 RWS. Μόνο 999 πισωκίνητα R8 θα κατασκευαστούν σε coupe και Spyder αμαξώματα, οπότε όσοι λάτρεις του “μόνο πίσω” σπεύσατε.

Κατά τα άλλα τίποτε δεν αλλάζει, ο V10 συνεχίζει να παράγει 540 ίππους και συνεργάζεται με 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Ωστόσο, σχεδιαστικά, το Audi R8 V10 RWS αποκτά στυλιστικές διαφορές, όπως κάποια μαύρα στοιχεία στους αεραγωγούς και στη μάσκα, αλλά και τις κόκκινες “αγωνιστικές” ρίγες παρόμοιες με το R8 LMS GT 4 (ως έξτρα). Βέβαια, λόγω της αφαίρεσης της τετρακίνησης και των παρελκόμενων της έχει ωφεληθεί το συνολικό βάρος κατά περίπου 50 kg, με την κατανομή να γέρνει πλέον λίγο περισσότερο προς τον πίσω άξονα.

Το νέο R8 V10 RWS αποκαλύπτεται αυτές τις ημέρες στην έκθεση αυτοκινήτου στη Φρανκφούρτη, ενώ αναμένεται να κυκλοφορήσει ως το τέλος του 2017 σε τιμές από περίπου 140.000 ευρώ.

Smbros.gr - Ανταλλακτικά αυτοκινήτων VW,AUDI,SKODA,SEAT
Tuningradio