ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΣΕ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.

SKODA OCTAVIA 5

Η κοινή λογική λέει πως κατά κανόνα, ο περιχαρής ιδιοκτήτης κάθε καινούργιου τετράτροχου σπεύδει αμέσως μετά την αγορά να το επιδείξει σε φίλους συγγενείς και γνωστούς, καμαρώνοντας για το απόκτημά του και ελπίζοντας ότι το καθιερωμένο ¨ασήμωμα¨, που συνήθως συνοδεύει το ντεμπούτο, θα εξασφαλίσει τη δαπάνη για το επόμενο φουλάρισμα – αφού οι τσέπες άδειασαν με την αγορά. Όμως κάθε κανόνας επιβεβαιώνεται από τις εξαιρέσεις του. Στη περίπτωσή μας ο Argy – o ιδιοκτήτης δηλαδή του ολοκαίνουργιου ασημί OCTAVIA “5” με τον κινητήρα των 1,4 λίτρων που αποδίδει μόλις 83ps και 123Nm ατμοσφαιρικά, το μόνο που δεν είχε στο μυαλό του ήταν να μας το επιδείξει, στην παρούσα κατάσταση. Άλλωστε οι αναγνώστες μας ίσως να θυμούνται το ασημί BORA του τεύχους IΧ με τους σχεδόν 200 ίππους, που ήταν το προηγούμενο αυτοκίνητο του.

GOLF IV 1.8T 250PS – S3…ΠΟΥΛΑΚΙΑ ΚΑΘΟΝΤΑΙ!!!

Για το Golf έχω γράψει τόμους ολόκληρους. Έχει γίνει η εμμονή μου. Ξέρω τα πάντα γύρω από αυτό το όχημα, σε τέτοιο σημείο, που αν με ρωτήσεις το γενεαλογικό μου δέντρο ενδέχεται να ξεχάσω κάποιον προπαππού ή καμιά μακρινή ξαδέρφη …για το Golf αποκλείεται να ξεχάσω το παραμικρό. Για δε τα φτιαγμένα Golf ούτε λόγος. Εκεί δίνω ρέστα, man! Τα έχω δει ΟΛΑ, τα έχω καβαλήσει ΟΛΑ, τα έχω φωτογραφήσει ΟΛΑ. Οκ, chill out! Όχι και ΟΛΑ! Υπάρχουν ακόμη μερικά που μου ξεφεύγουν. Και πώς να μην ξεφύγουν δηλαδή; Όταν φοράνε κινητήρα από το S3, όταν τον έχουν ξεπατώσει και αυτόν, όταν ‘’έκατσαν’’ στους tuners και βγήκαν αγνώριστα από τη …στενή φωλιά τους, ε! μπορεί και να μου ξέφυγαν. Για να μην κουράζω, ένα από αυτά το πέτυχα εντελώς τυχαία και μου γυάλισε απίστευτα. Παρακολουθήστε το χρονικό μιας …ανατροπής!

GOLF II 1.8 100PS VS GOLF II 2.8 300PS – ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ (…για γέλια!)

Εντάξει, μπορεί να μην είναι ό,τι πιο καινούριο(!!!) έχετε δει τον τελευταίο καιρό, αλλά όπως και να το κάνουμε το δυάρι, όσα χρόνια κι αν περάσουν, θα διαθέτει πάντα μια ξεχωριστή γοητεία, απόρροια αφενός του ονόματός του, αφετέρου της ιστορίας του …και των αμέτρητων χιλιομέτρων, που έχει στη γερασμένη πλάτη του. Η ιδέα να συγκρίνουμε τα δυο δυάρια μας ήρθε, όταν ανακαλύψαμε τις κρυφές τους χάρες. Για τις φανερές δε γίνεται καν λόγος… Σε ένα ιδιότυπο συγκριτικό τεστ, όπου οι έννοιες ταχύτητα, ιπποδύναμη, ροπή, επιδόσεις είναι σχετικές, σας ζητάμε απλά να παρακολουθήσετε από κοντά, όλα όσα εκτυλίχθηκαν λίγο έξω από τη Φρανκφούρτη (ναι, μέχρι εκεί έφτασε η χάρη μας!).

AUDI Α4 1.8Τ 163PS – QUATTRO ΜΕ ΟΥΣΙΑ

Ορισμένες φορές μου είναι δύσκολο να πιστέψω ακόμα και στα ίδια μου τα μάτια. Είναι εκείνες οι στιγμές, που κάτι βρίσκεται ζωντανό, μπροστά μου, στα ίδια μου τα χέρια –ή τα πόδια καλύτερα- και αναρωτιέμαι, αν βιώνω πραγματικά αυτό το smthg ή πρόκειται για virtual reality. Πριν την έλευση του νέου Α4, η τετρακίνητη 18λιτρη έκδοση caravan με το τουρμπάτο μηχανοστάσιο ανάσταινε και νεκρούς στο διάβα της. Η εταιρία εφοδίασε το όχημά της με την καλύτερη ‘’επί μέρους’’ τεχνολογία, η οποία το έκανε να φλερτάρει –δίκαια- με την κορυφή της κατηγορίας. Σας παρουσιάζω, λοιπόν, το Α4, που για μια φορά ακόμα με έβαλε στη διαδικασία να επιβεβαιώσω, ότι τα Audi είναι μακράν ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ αυτοκίνητα. Και με αποδείξεις χειροπιαστές, όχι μόνο στα λόγια!

AUDI RS4 420PS – PLEASE, DON’T TOUCH!!!

Πόσο θα ήθελα να υπήρχε μια συσκευή, που να μετρά …την απόλαυση! Θα ήταν σίγουρα μια από τις πλέον περιζήτητες στην αγορά, διότι όλοι θα προσπαθούσαν να την αποκτήσουν, για να μετρήσουν σε κλίμακα από το 0 μέχρι το 100, πόσο πολύ γουστάρουν στη ζωή τους: από το φαγητό μέχρι το σεξ και από τα ταξίδια μέχρι τα μπουζούκια, όλα όσα περικλείονται στην έννοια ΖΩΗ. Κάπου εκεί ανάμεσα θα υπήρχε και η ηχο-απόλαυση, για την οποία έχω δαπανήσει κατά καιρούς ουκ ολίγο μελάνι! Κι επειδή, μέχρι να ανακαλυφθεί αυτή η συσκευή, δεν μπορώ να κάθομαι με σταυρωμένα χέρια, βρήκα και σας παρουσιάζω σε avant premiθre ένα very best Audi RS4, αναβαθμισμένο ηχητικά από την Clarion, που πιάνει χαλαρά τα …99!!!

VW GOLF III 1.8T 200PS – ΜΕ GRINGO ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ – (…το design σε ζυγώνει!!!)

Έχοντας κατά νου, ότι στη Γερμανία μπορεί κανείς να βρει κάποια από τα very best tuned cars, ψάξαμε, βρήκαμε και παρουσιάζουμε αυτοκίνητα …uber alles, που μπορούν να εξάψουν τη φαντασία μας και να μας βάλουν σε ένα δημιουργικό οργασμό, με απώτερο πάντα σκοπό να επιτύχουμε το άριστο! Δε γνωρίζω από πρώτο χέρι, αν όλοι εσείς, που διαβάζετε μετά μανίας το TUNING, ακολουθείτε τις συμβουλές μας και αναμορφώνετε το όχημά σας, αυτό που γνωρίζω είναι, ότι το Golf, που παρουσιάζουμε στις παρακάτω σελίδες, θα αποτελέσει αναμφισβήτητο είδωλο για πολλούς από εσάς, που δεν παρασυρθήκατε από τη λαίλαπα και κρατήσατε το τριάρι σας –παρά τον εμπαιγμό φίλων και γνωστών!!! Όσοι πιστοί προσέλθετε…

VW LUPO 1.8T 170PS – ΒΑΛ(Τ)Ε ΦΩΤΙΑ …ΚΑΨ(Τ)Ε ΚΑΛΑ

Αν εσύ εκεί έξω, που διαβάζεις αυτό το κείμενο, τυχαίνει να είσαι φίλαθλος -και μάλιστα Βόρειας Ελλάδας- τότε ΟΚ, το συνθηματάκι του τίτλου κάτι σου θυμίζει και ξέρεις πολύ καλά τη συνέχεια. Αν όχι, τότε θα αναρωτιέσαι –εύλογα- ποιος να βάλει φωτιά, γιατί και πού! Καταρχήν μην τρομάζεις. Το TUNING δεν προωθεί τους εμπρησμούς. Αλλά πες μου, στο Θεό σου, αν έβλεπες ΑΥΤΟ το Lupo να κόβει βόλτες κάτω από το σπίτι σου, στη γειτονιά σου, στην πόλη σου, δε θα σου ερχόταν αυθόρμητα η λέξη ‘’φωτιά’’ στο μυαλό; Εμένα πάντως μου ήρθε. Και από τότε που το οδήγησα …δε μου φεύγει με τίποτα!

SEAT TOLEDO 1,8T 200PS – ΤΕΛΙΚΑ …ΣΥΜΦΕΡΕΙ!

Τι μπορείς να κάνεις όταν ζητάς απελπισμένα ένα γρήγορο και δυνατό αυτοκίνητο, αλλά δεν έχεις τα χρήματα να το αποκτήσεις; Εκτός του ότι μπορείς να πας και να το χαζεύεις στις απανταχού εκθέσεις και άντε στο τσακίρ κέφι να το κάνεις κανένα test drive, δε βλέπω τι άλλο μπορείς να κάνεις, αφού ως γνωστόν no money, no funny!!! Εγώ θα σου κάνω μια καλή πρόταση, την οποία ακολούθησε κι ένας άλλος τύπος, που βρέθηκε σε παρόμοια θέση με εσένα και τελικά βρήκε τη λύση…Αν έχεις Seat Toledo, μοντέλο 2000, αυτό με τα 1600cc και τα 101Ps, ξεφύλλισε τις παρακάτω σελίδες και ανακάλυψε πώς μπορείς να μεταμορφώσεις τη χελώνα …σε λαγό!!!

Smbros.gr - Ανταλλακτικά αυτοκινήτων VW,AUDI,SKODA,SEAT
Tuningradio