ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΣΕ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.

‘ΤΟ CADDY AΛΛΟ’

Να και κάτι άλλο!!! Κάτι διαφορετικό. Ένα Volkswagen αλλά όχι σαν τα άλλα. Ποιος όμως θα τολμούσε να κάνει μια τέτοια μετατροπή? Σε ένα Caddy? ένα αγροτικό? ένας σίγουρα ο οποίος έχει τρέλα!!! και μεγάλα… κότσια, ώστε να κάνει το αυτοκίνητο αυτό τέλειο. Πάμε λοιπόν να το δούμε διότι το όχημα είναι το ‘Caddy άλλο’.

AUDI A4 BITURBO QUATRO 2.7 330 PS

Οι μεταμοσχεύσεις οργάνων στον άνθρωπο ξεκίνησαν εδώ και περισσότερο από μισό αιώνα, με στόχο να σώζουν ασθενείς που η ζωή τους βρίσκεται σε άμεσο κίνδυνο, εξαιτίας μη αναστρέψιμων βλαβών. Εντελώς διάφορο στόχο έχουν οι «μεταμοσχεύσεις» που επιχειρούνται και πραγματοποιούνται στα τετράποδα, με συγχωρείτε …τετράτροχα ήθελα να γράψω. Σ’ αυτά ο στόχος είναι να μεταμορφώσουν τον αμνό σε κακό λύκο! Και στις δύο περιπτώσεις όμως, όπως κάθε αρχή και δύσκολη, ξεκινούν διστακτικά και με δειλά βήματα αλλά στην συνέχεια μπορεί να εξελιχθούν σε άλματα.

GOLF 2.0 16V 330PS – ΒΟΛΤΑ ΜΕ ΤΟ GOLF

-Τι θα ‘λεγες για μια ωραία μεταμεσονύκτια βόλτα;
-Για πού;
-Όπου μας βγάλει ο δρόμος…
-Με τι;
-Με ένα πράσινο τριάρι.
-Έτσι απλά;
-Όχι κι απλά! Με 330 άλογα …όλα γίνονται πολύπλοκα!

Κάπως έτσι ξεκίνησε η ιστορία με το πράσινο Golf. Από μια μεταμεσονύκτια βόλτα, στους δρόμους του Μονάχου. Και πού κατέληξε; Στο δυναμόμετρο …να μετράω τους σφυγμούς μου, που είχαν φτάσει και αυτοί τα 330!!!

ΠΡΩΤΗ ΑΓΑΠΗ – GOLF MK4 1400cc

Τα υπέρογκα ασφάλιστρα για το νέο οδηγό, τα περιορισμένα οικονομικά, αλλά και η στη συνέχεια αναπάντεχη και περίεργη συντριβή ,δεν στηθήκαν ικανά το καθένα ξεχωριστά και όλα μαζί να αποτρέψουν τον James Grove από το να εμφανισθεί περήφανος και ευτυχισμένος για το δίχρωμο αγαπημένο του Golf.
Να πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή, να βάλουμε μια τάξη, για να ξέρουμε κι εμείς τι γράφουμε, αλλά πολύ περισσότερο εσείς τι διαβάζετε.

GTI INTERNATIONAL 2008

Η πιο εκλεπτυσμένη συνάντηση των GTI, επί Βρετανικού εδάφους για το 2008.

Έχω ήδη καθυστερήσει, παρ’ ότι είμαι ήδη εδώ και μιάμιση ώρα στο δρόμο, κατευθυνόμενος προς το Buntingthorpe όπου πραγματοποιείται το GTI INTERNATIONAL για το 2008.Κατάφερα και απέφυγα δύο συμβατικά αυτοκίνητα της αστυνομίας, φυσικά ξεπερνώντας κατά πολύ το όριο ταχύτητας του δρόμου…

OCTAVIA RS 1.8T 245PS – ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ!

Πριν από λίγα χρόνια, το όνομα Octavia χωρίς να μου είναι εντελώς άγνωστο, μου ήταν πάντως εντελώς αδιάφορο. Δε σκεφτόμουν με τίποτα, ότι ένα αυτοκίνητο που έχει για background τη Skoda, θα ήταν δυνατό να εκτοξευθεί στον τομέα των πωλήσεων, να αποκτήσει φανατικό κοινό και να πρωταγωνιστεί στις σελίδες περιοδικού για βελτίωση. Ως συνήθως, είτε με προδίδει η ελάχιστη φαντασία μου, είτε πέφτω οικτρά έξω στις προβλέψεις μου. Το Octavia θριάμβευσε! Αποτελεί χαλαρή επιλογή ολοένα και αυξανόμενου αριθμού οδηγών, διότι πλέον συνδυάζει πολλά χαρίσματα: στιβαρό αμάξωμα, αρκετή ιπποδύναμη, τη σιγουριά του Group και μια υπερβολικά …βολική σχέση τιμής-προϊόντος. Για όλους τους παραπάνω λόγους και για κάποιους ακόμα, που θα δείτε στη συνέχεια, το Octavia λικνίζει το κορμί του στις σελίδες του TUNING και με τα 245 άλογά του παραμένει αδάμαστο…

PEUGEOT 206 – ONLY 2 LOOK & LISTEN

Όσο απίθανο και να σου φαίνεται, υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι, που δημιούργησαν ένα μοναδικό αυτοκίνητο. Τόσο μοναδικό μάλιστα, που ενώ είναι αυτοκίνητο, δεν κινείται σε αυτοκινητόδρομους! Θα το κατάλαβες, άλλωστε, και από τον τίτλο: only 2 look&listen. Μόνο για να το βλέπεις και να το ακούς είναι φτιαγμένο το Peugeot. Ή, για να ακριβολογώ, πρώτα για να ακούς (όσο αντέχεις) και έπειτα για να βλέπεις (όσο μπορείς). Όταν, πριν δύο χρόνια, αποφασίσαμε να εντάξουμε στις σελίδες του TUNING και το θέμα ‘’ηχητική αναβάθμιση” ούτε που φανταζόμασταν, ότι θα βρίσκαμε τόσο πολλά και τόσο εξαιρετικά φτιαγμένα οχήματα. Ένα από αυτά είναι τώρα μπροστά σου…

VW POLO 1.4 16V 101PS – ΠΑΙΔΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΡΙΣΗ!

Συνήθως δεν τρελαίνομαι με τα hitακια της εποχής. Για να σας πω και την αλήθεια, με αφήνουν σχεδόν αδιάφορο, διότι ξέρω καλά, πως για κανένα τρίμηνο θα μας ζαλίζουν στα play list των ραδιοφωνικών σταθμών και μετά …μην τον είδατε τον Παναή! Στα αζήτητα! Φέτος το καλοκαίρι, όμως, μου κόλλησε αυτή η ‘’κρισάρα”, γιατί ένιωσα πως ταίριαξε απόλυτα σε όλα όσα βιώνει το τελευταίο διάστημα ο χώρος μας (βλ. wild-f…ckin-tuners!!!). Και πάνω που έχουν πέσει τα φτερά μου, πάνω που λέω, πώς η φαντασία μας στέρεψε και τίποτα καλό δεν μπορεί να μου κεντρίσει πλέον το ενδιαφέρον, πάνω που όντως έχω αρχίσει να περνάω την κρίση …τσουπ! πετάγεται μπροστά μου -φερμένο λες και από τα στενά της Τούμπας- το ασπρόμαυρο Polάκι και με κάνει και αναθεωρώ άρδην …για ακόμη μια φορά! Φιλάρες, δεν υπάρχει κρίση στην αγορά. Υπάρχει ΑΥΤΟ το Polo και είναι ταγμένο να φέρνει κρίση, σε όποιον το αντιμετωπίσει. Many thanks God!!!

Smbros.gr - Ανταλλακτικά αυτοκινήτων VW,AUDI,SKODA,SEAT
Tuningradio